a

Yarışı Hangisi Kazanacak?

Bahruz Rza | 21:09 |


Yarışı Hangisi Kazanacak?





Yeni sezonun iddialı dizilerinden Adını Feriha Koydum'la Kuzey - Güney karşı karşıya!

Aşk-ı Memnu'da büyük aşkını Bihter'e kaptıran Nihal, yani Hazal Kaya, yeni dizisi Adını Feriha Koydum'da aşkı gecelerin veliahtı, yakışıklı mı yakışıklı Emir Sarrafoğlu'nda buldu; ancak Behlül'ün, yani Kıvanç Tatlıtuğ'un, Hazal Kaya'nın peşini bırakmaya niyeti yok gibi görünüyor. Yakışıklı oyuncunun başrolünde olacağı, sezonun beklenen işlerinden olan Kuzey - Güney, Cuma akşamları Kanal D ekranlarında olarak, Show Tv'nin iddialı dizilerinden Adını Feriha Koydum'la yarışacak.

Hazal Kaya, her iki dizisinde de Best Model birincileriyle kamera karşısına geçerken, yeni sezonda ekranların iki Best Modeli, aynı günde kozlarını paylaşacaklar. Kıvanç Tatlıtuğ, oyunculuk konusunda daha kıdemli olduğu için yarışı önde götürebilir; ancak televizyon dünyasına Adını Feriha Koydum'la adım atan ve yaz sezonunda da Anadolu Kartalları adlı sinema filminde rol alacak olan Çağatay Ulusoy'un da hayran kitlesi ciddi rakamlara ulaşmış durumda. Bakalım Best Model Savaşları'nın birincisi hangisinin zaferiyle sonuçlanacak?



Kateqori: ,