a

“Benim Hala Umudum Var”ın İlk Tanıtımı Yayınlandı

Bahruz Rza | 21:14 |


Gold Film'in yeni projesi "Benim Hala Umudum Var"ın ilk tanıtımı yayınlandı.


Gold Film'in yapımcılığını yaptığı, Nisan Akman'ın yöneteceği, Deniz Akçay ve Onur Uğraş’ın Senaryosunu kaleme aldığı "Benim Hala Umudum Var" dizisinde başrolü Gizem Karaca ve Oktay Berk oynayacak. Dizinin diğer oyuncuları ise; Engin Şenkan, Laçin Ceylan, Ali Erkazan, Şükrü Özyıldız, Hakkı Ergök, İpek Elban, Nergis Çorakçı, Elvan Dişli. Yakında Star’da yayınlanacak olan “Beni Hala Umudum Var”; İstanbul'un gösterişsiz semtlerinden birinde, annesi , kız kardeşi , üvey babası ve üvey babasının çocuklarıyla birlikte yaşayan, 23 yaşındaki  Umut ‘un  (Gizem Karaca) hikayesi konu ediliyor. Ozan (Şükrü Özyıldız) ve Hakan (Berk Oktay) ile yolları kesişen Umut’un hayatı  o güne kadar sadece tiyatro sahnesinde tanıdığı, filmlerde gördüğü bir duyguyla, aşkla tanışınca baştan ayağa değişecektir.
Benim Hala Umudum Var 1. Tanıtım


<


Kateqori: ,