a

Hazal Kaya'nın Neden Kilo Aldığı Ortaya Çıktı!

Bahruz Rza | 14:17 |


Ünlü oyuncu Hazal Kaya, bu yıl 125.yılını kutlayacak olan mezun olduğu İtalyan Lisesi’nin 2013-2014 ders yılı için kayıt yaptıracak öğrencilere tanıtım için düzenlediği organizasyona katıldı.


Hazal Kaya,Üstün Akmen,Eser Taşkıran ve Hande Pakdemir’in konuşma yaptığı organizasyonda okulun çok iyi bir eğitime sahip olduğu ve bu okuldan şarkıcı Nilüfer, basketbol koçu Ergin Ataman, milli sörfçü Çağla Kubat, ünlü oyuncu Mehmet Günsür ve bir çok öneli ismin mezun olduğu belirtildi.Organizyasyondan sonra gazetecilerin sorularını yantlayan Kaya hakkında merak edilen soruları içtenlikle cevapladı.
 
'ŞEKER HASTASI OLDUĞUM İÇİN KİLO ALDIM'
Aldığı kilolardan rahatsız olup olmadığı sorusuna, ’Hastalığım yüzünden dengeli beslenmek zorundayım.Şeker hastası olduğum için su içsem yarıyor.Tedavi sürecim olumlu geçiyor ve ciddi bir hastalığım olmadığı için çok mutluyum.Şuan ekran önünde de olmadığım için aldığım kilolar görüntü kirliliği yaratmıyor’ diyerek gülümsedi.
 
3 GÜN İÇİNDE AMERİKA'YA GİDİYORUM  
Yaklaşık 4 aydır Amerika için vize almaya çalıştığını söyleyen genç oyuncu, ’Vize almak için o kadar uğraştım ki size anlatamam. Telafuzdan kaynaklanan bir hata yüzünden aranan biriyle adım karışmış ve vizemi vermediler.Daha sonra doğru olan anlaşılanca vize talebime olumlu yönde cevapladılar.Amerika’ya eğitim almaya gidiyorum ve uzun bir süre orada kalacağım." diyerek objektiflere poz verdi.


Kateqori: