a

Beraber Aşk Filmi Çekiyorlar

Bahruz Rza | 13:09 |


Takva'nın yönetmeninden ikinci film.

Ulusal ve Uluslararası pek çok festivalden ödülle dönen "TAKVA" filminin yönetmeni Özer Kızıltan, uzun bir aradan sonra yeni filmi "Beni Unutma"nın çekimlerine 9 Temmuz'da başladı.Yönetmen Özer Kızıltan, "Takva"dan sonra kendisini en çok etkileyen sinema filmi senaryosunun "Beni Unutma" olduğunu söyledi.

Yapımcılığını AFS Film'in üstlendiği, senaryosunu Burak Göral'ın yazdığı "Beni Unutma" filminin çekim öncesi hazırlıkları geçtiğimiz Mayıs ayında başladı. Filmin başrollerini, Mert Fırat, Açelya Yılhan, Tuba Ünsal, Ünal Silver, Aliye Uzunatağan ve Kenan Ece paylaşıyor.
Çekimleri İstanbul'da yapılacak olan "Beni Unutma", olağanüstü bir aşk hikayesini anlatıyor.

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürlüğü'nden yapım desteği alan "Beni Unutma" Kasım 2011'de vizyona girecek.


Kateqori: