a

Meryem Uzerli’den Teşekkür Mektubu

Bahruz Rza | 20:33 |


Geçtiğimiz günlerde 'Tükenmişlik Sendromu' nedeniyle Almanya'ya dönen ve yapım şirketi ile yaşadığı sorunlarla gündeme gelen “Muhteşem Yüzyıl”ın Hürrem'i Meryem Uzerli, Instagram sayfasında teşekkür metni yayınlandı.


İşte o yazı... 
 
Öncelikle Tims'e muhteşem ekibimiz ve bu inanılmaz dizi için teşekkür ettiğimi söylemek istiyorum.
Ve tanrı onları korusun, orada gerçek ve sevimli arkadaşlar edindim.
Ailem ve Can bana yaşadığımı hissettiriyor ve tabii ki beni çok mutlu ediyorlar, inanılmazlar.
Can'la vakit geçirmek inanılmaz, bu benim için bir hediye ve her saniye nefesimi kesiyor. Yaşadığımı hissettiriyor, mutlu ediyor.
Her geçen gün daha da iyi oluyorum ama yine de o kadar harika değilim.
Bütün sevginize ve pozitifliğinize ihtiyacım var. Çok şükran doluyum, bu dizi için şükran doluyum. Gerçek arkadaşlarım için şükran doluyum.
Tanrı hepinizi korusun...  


Kateqori: ,