a

Yusuf Akgün “Beni Böyle Sev”de

Bahruz Rza | 18:53 |


BSK Yapım tarafından TRT için hazırlanan “Beni Böyle Sev” ekibine katılan Yusuf Akgün’ün ilk gününde sete samimiyet damga vurdu.


Daha önce “Adını Feriha Koydum” dizisindeki rolüyle tanınan genç oyuncuyu, setteki ilk gününde bütün ekip arkadaşları yalnız bırakmadılar. Yusuf Akgün, “Emir'in Yolu”nda birlikte rol aldığı Zeynep Çamçı'yla da hasret giderdi. Akgün dizide Safiye karakterinin oğlu Furkan’ı canlandıracak. 
Bu hafta 16. Bölümü yayınlanacak olan dizinin yeni oyuncusu Yusuf Akgün “sanki işin başından beri bu ekiple berabermişim gibi. Yapımcımla el sıkıştığımdan buyana bütün ekip arayarak hayırlı olsun dedi. Böylesini ilk defa yaşadım, buda ruhumu okşadı. Sette ilk günümde gördüğüm arkadaşlık ve dayanışma ruhu karşısında da ben neden ilk bölümden itibaren bu ekiple değilim diye de hayıflandım doğrusu” dedi. Yusuf Akgün’ün de yer aldığı yeni bölüm 26 Mayıs Pazartesi akşamı saat 19.45 de TRT1’de ekrana gelecek.


Kateqori: ,