a

“Lale Devri” Setinde İkinci Kavga

Bahruz Rza | 22:41 |


"Lale Devri" dizi setinden sızan bilgiye göre başrol oyuncusu Selen Soyder, kostümcüye vurdu.


FOX TV’de yayınlanan "Lale Devri" dizisinde Toprak karakterini canlandıran Selen Soyder ve kostüm sorumlusu arasında yaşanan tartışmada Soyder'in kostüm sorumlusuna vurduğu iddia edildi.
 
İddiaya göre; çarşamba günü sete gelen Selen Soyder kendisi için hazırlanan kıyafeti beğenmedi ve stilistle tartışmaya başladı. Çok sinirlenen Selen Soyder kavgayı ayırmak isteyen kostüm sorumlusuna da vurdu. Kostüm sorumlusu ise; "sen kim oluyorsun da bana vuruyorsun" diyerek Soyder'e bağırdı.
 
İddialar üzerine dizinin yapımcısı Şükrü Avşar şu açıklamayı yaptı: “Didişmeler, kavgalar her sette yaşanan olan şeyler. Lale Devri’nin setinde şu an bir sorun yok, herkes işinin başında, çalışmaya devam ediyor”
 
Lale Devri setinde, daha önce de dizinin diğer başrol oyuncuları Tolgahan Sayışman ve Hatice Aslan arasında kavga çıkmıştı.




Kateqori: ,