a

Sema Çelebi Havuza Atlayacak

Bahruz Rza | 23:12 |


MEDYAPIM Show TV'ye, ünlülerin kuleden havuza atlayacağı yeni bir yarışma programı hazırlıyor. " Ben Burdan Atlarım" adındaki yarışmanın kesinleşen ilk yarışmacısı ise daha önce " Buzda Dans"ta jüri üyeliği yapan Sema Çelebi...


Yurtdışında izlenme rekorları kıran, ünlülerin kuleden havuza atladığı  'High Diving', " Ben Burdan Atlarım" adıyla Show TV'de başlıyor. 18 ünlü yarışmacının katılacağı " Ben Burdan Atlarım"da, yarışmacılar 3, 5, 7 ve 10 metrelik yüksekliklerden havuza atlayarak, jüriden puan almaya çalışacak. 10 hafta sürecek olan " Ben Buradan Atlarım" yakında Show TV'de başlayacak.
 
İlk Yarışmacı Sema Çelebi
 
Her hafta bir ünlünün eleneceği " Ben Burdan Atlarım"ın yarışmacıları da yavaş yavaş belli olmaya başladı. Daha önce "Buzda Dans" programın jüri üyeliği yapan Sema Çelebi,  " Ben Burdan Atlarım"a yarışmacı olarak katılacak.
 
Show TV'nin yeni yarışma programı "Ben Burdan Atlarım"ın ünlü yarışmacıları belli oldukça dizifilm.com'da yer alacak...



Kateqori: