a

“Mahmut İle Meryem”in Galası Yapıldı

Bahruz Rza | 14:49 |


‘Öyle bir Geçer Zaman Ki’nin Mete’si Aras Bulut İynemli’nin ilk sinema filmi ‘Mahmut ile Meryem’in galası, önceki akşam Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda yapıldı.


Filmin başrol oyuncuları Aras Bulut  İynemli ve Eva Dedova, galaya birlikte geldi. İynemli, uzun saçını kestirmişti. Oyuncu, “Saçımı dizi için kestirdim. Dizide yeni bir hikaye başlıyor” açıklamasını yaptı. İynemli, film içinse “Güzel bir ekip olduk. Zaten bu işlerin takım işi olduğunu düşünüyorum. Elimizden geleni yaptık, bugün seyirciye sunacağız” dedi. Evo Dedova’ysa “İlk sinema deneyimim oldu, imkansız bir aşkı anlatıyoruz” şeklinde konuştu.
 
Rol arkadaşları yalnız bırakmadı 
Aras Bulut İynemli’yi ‘Öyle Bir Geçer Zaman Ki’ dizisinde birlikte rol aldığı arkadaşları da yalnız bırakmadı. Dizide oyuncunun annesini canlandıran Ayça Bingöl, “Oğlumun filminin galasına geldim. Aras’a çok inanıyorum ve güveniyorum. Çok sıkı çalıştı. Eminin iyi bir film bizi bekliyor” dedi. Yıldız Çağrı Atiksoy ve Tolga Güleç’se, “Destek olmak için buradayız” diye ekledi.



Kateqori: