a

Yakında Film Var

Bahruz Rza | 15:04 |


Yakında Film Var 







Güzelliği ve mütevazı duruşuyla farklı bir portre çizen Burcu Kara, kendini yenilemenin önemine inananlardan. Oyunculuğun şizofrenik bir hal olduğunu söylüyor. Fazla duygusal olmasına takılmıyor. Kara, Mango’nun 2011 sonbahar-kış koleksiyonuyla Hello dergisinin radarında...

* Önümüzdeki günler için yeni projeler var mı?
Şu an senaryo okuma dönemindeyim. Bir ay sonra gelen projeler arasından değerlendirme yapacağım ki ağustos ayında çekimler başlamış oluyor.

* Sinemaya dönük çalışmalar var mı?
Romantik komedi tarzı bir film var. Ağustos'ta çekilecek.

* Genelde oynadığınız karakterler mutsuz ve aldatılan kadın profili oluyor...
İlk projem ‘Haziran Gecesi’ dizisiydi. O dönemin uzun soluklu ve ses getien bir proje olduğu için insanlar beni oradaki karakterle bütünleştirdi. O yüzden izleyicinin beğendiği karakter profilleriyle ilgili teklifler geliyor.

* Kendinize yakın bir rol model var mı?
Mesela benim en büyük hayalim ‘Fikriye’ karakterini oynayabilmek... Ama birini rol model olarak almak gibi bir durumum yok. Her oyuncu her rolü, iyi altyapısı olan bir karakteri canlandırmak ister. Tabii ki iyi bir sinema filminde rol alıp kendimizi göstermek ve egomuzu tatmin etmek istiyoruz. Fakat herkes sinemaya gidemiyor.

* Dışarıdan sakin ve sade bir duruşunuz var. İç dünyanız da bu böyle mi?
Aslında arkadaşlarım hep “Neden bir komedide oynamıyorsun?” deyip dururlar. Ben de hep “Zamanı gelecek” diyorum. Mesela bir programa katılırsın ve orada bir şey yaparsın, hemen “Vay biz hiç bilmiyorduk bu özelliğini” denir. Hemen bu konuda teklifler gelir. İşte herkesin böyle virajları olduğunu düşünüyorum ve benim şu an için dönemecim gelmedi. Öyle bir anda gelecek ki çok güzel bir projede yer alacağıma inanıyorum.

* Sahnedeki Burcu Kara’yla evdeki Burcu Kara arasındaki farklar neler?
Oyunculuk gerçekten şizofrenik bir durum. Özel hayatında da bunu devam ettiren kişiler var. Bunu bir dengede tutmak çok zor. Ruhun neyle besleniyorsa onlarla kendini yenilemeye ve mutlu kılmaya çalışıyorsun.

* Peki siz nelerden besleniyorsunuz?
Ben genelde okuduğum kitaplardan çok beslenirim. İnsanları gözlemler e bunları yazıya dökerim. Balık burcu olduğum için hayal dünyam çok elişmiştir.

* Duygusal mısınızdır?
Gereğinden fazla. Bana işim konusunda iyi gelen bir taraf oluyor. Hayal dünyamın genişliği bana daha farklı ir bakış açısı katıyor.

* Zamanınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Benim havayla ilintili bir ruh halim var. Mesela hava güneşliyse çok iyiyimdir fakat kapalıysa hemen melenkolik bir hale bürünebiliyorum.

* Yalnızlıktan korkar mısınız?
Tam tersi. Mesela sinema salonunda tek başıma film izlediğim çok olmuştur. Dışadönük bir yapım vardır ama kendimle baş başa kalmayı ayrıca seviyorum.

* Bu kadar kontrollü hayat sizi yormuyor mu?
Aslında artık büyüdüğümü hissediyorum. Bu yüzden kendimi anlatmak adına gösterdiğim kontolü artık sergilemiyorum diyebilirim.

“OYUNCULUKTA ÖĞRENCİLİK BİTMEZ”

*Kendinizi nerede konumlandırıyorsunuz?
Sunuculukta tecrübeliyim. 12 yıldır yapıyorum. Yedi yıldır da oyuncuyum. Oyunculukta öğrencilik bitmez. O yüzden oyunculukta yetiştim demek imkansız. Bence insanları tanımak, oyuncuların karakterlerini ve potansiyellerini anlamak için biraz mesai harcanması gerekiyor. en kendi potansiyelimi biliyorum fakat bunu karşı tarafın da görmesi ve benimle sohbet edip keşfetmesi lazım. İşte her projede bu olmuyor.


Kateqori: ,