a

Oyunculuktan Sonra Müziğe Adım Atıyor

Bahruz Rza | 21:28 |


Oyunculuktan Sonra Müziğe Adım Atıyor


"Arka Sıradakiler" dizisinde Zehra rolüyle dikkat çeken genç oyuncu Pelin Akil, müzikte de oyunculuk kadar iddialı. 

Halen Yeditepe Üniversitesi’nin Güzel Sanatlar Fakültesi'nde tiyatro oyunculuğu bölümünde tam burslu bir öğrenci olan Pelin Akil, daha önce ülkemizde gösterilen "Rentt" müzikalinde hem oyunculuğunu hem de şarkı söylemedeki yeteneğini başarıyla göstermişti. Akil, "Küçüklüğümden beri müzikle iç içeyim. Müzik dinlemek, şarkı söylemek, dans etmek beni rahatlatıyor ve mutlu hissettiriyor. İyi şarkı söylediğimi düşünüyorum ve bu özelliğimi paylaşmayı bunun hakkında yorumlar almayı seviyorum.Benim için doğru zamanda albüm yapmayı, çok farklı ve sesimin ön planda olacağı süpriz bir albümle beni seven herkesi şaşırtmayı düşünüyorum" diyerek müzik konusunda da hedeflerinin büyük olduğunu belirtiyor


Kateqori: ,