a

Meryem Uzerli’den İkinci Açıklama Geldi!

Bahruz Rza | 16:28 |


Tükenmişlik Sendromu tedavisi için Almanya'ya giden “Muhteşem Yüzyıl”ın Hürrem Sultan’ı Meryem Uzerli'den ikinci açıklama geldi.


"Muhteşem Yüzyıl"ın Hürrem Sultan'ı Meryem Uzerli, çekimleri yarıda bırakıp Berlin'e gitmesinin ardından ikinci kez konuştu. İnstagram'dan bir mesaj yayınlayan Uzerli'nin mesajının tam metni şöyle:
 
"Ben önce @myytims ve bizim ekibe çok teşekkür ediyorum, kaç sezon bölüm oynadık, birlikte hoş zaman geçirdik. Bu dizi bana gerçek dostlar kazandırdı. Onlara çok SEVGİ gönderiyorum. Allah onları korusun ve bizim ekip çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Beni hep sevdiler, birlikte oynadık bu dizide.
Zaman geçti ve ben biraz daha iyiyim arkadaşlar ve Can bana hep destek oluyorlar.Almanya'da olmak bana huzur, aileyle olmak bana huzur getirdi. Bu gün biraz daha iyiyim, sizin sayenizde... Bana yolladığınız güzel dualar için sizin dualar bana yardımcı oluyor sizlere buradan çok SEVGİ yoluyorum, kendinize çok iyi bakın, temiz dualarınızı eksik etmeyin.
Çok sevgiler, Meryem"


Kateqori: ,