a

Hokkabaz Türkü Krizini Aşamadı

Bahruz Rza | 20:23 |


Hokkabaz Türkü Krizini Aşamadı





Son günlerde Erol Köse'nin kıskançlık ve taklitle suçladığı Cem Yılmaz'ın başı dertten kurtulmuyor.


Hokkabaz'da "Garip" adlı şarkıyı izinsiz olarak kullandığı için mahkemelik olan Cem Yılmaz davayı kaybetti. İstanbul 4. Fikri Ve Sınai Haklar Hukuk Mahkemesi, Davalı BKM'yi eseri izinsiz kullandığı gerekçesi ile tazminata mahkum etti. Mahkeme ayrıca kullanılan eserin rayiç değerinin 3 katı oranında BKM'yi tazminata mahkum etti. Buna göre Cem Yılmaz toplam 33 bin lira tazminat verecek.

HAKSIZ KAZANÇ ELDE ETTİLER

Ünlü sanatçıya dava açan eserin Fonogram eseri sahibi şirket yetkilisi Gürol Ersaraç; "Bizden izin alma gereği dahi duymadıkları gibi, ihtarımıza da olumlu bir cevap alamadığımız için dava açtık ve kazandık. Adaletin tecelli etmesinden mutluyuz. Film olarak gösteriminde milyonlarca kişi tarafından izlenmiş, izlenme rekorları kırılmış ve davacı milyonlarca lira kazanç elde etmiştir. Bu kazançta müvekkilin izinsiz olarak kullanılan eserinin de elbette payı bulunmaktadır" dedi.

Hayatı Yılmaz Erdoğan'ı kıskanmakla geçti

Yapımcı Erol Köse ardı ardına patlattığı bombalarına devam ediyor. Cem Yılmaz'a kafayı takan ve Yılmaz'ın BKM'den ayrılmak istediğini iddia ederek kendisine geldiğini anlatan Köse şunları söyledi. "Cem Yılmaz bir gün bana geldi. 'Abi ben Cem Yılmaz'ım ama Yılmaz Erdoğan'ın mekânında çalışıyorum bu çok ters. Tarkan, Mustafa Sandal'ın mekânında çalışmaz, ben komedinin Tarkan'ıyım, beni kurtar' dedi. Ben de parayı bastım aldım GORA filmini. Şafak Sezer'i kıskanıyordu, GORA'da oynatmak istemedi, kavga dövüş ben oynattım. Hayatı Yılmaz Erdoğan ve Okan Bayülgen'in eski aşklarını kovalamakla geçmiş, hayatta en çok onları kompleks yapmış" dedi.



Kateqori: ,