a

"Yeni reklam teklifleri bekliyorum"

Bahruz Rza | 11:05 |


"Yeni reklam teklifleri bekliyorum" GALERİ

Nebahat Çehre reklam yüzü olduğu firmanın satış ofisini gezdi



Muhteşem Yüzyıl adlı televizyon dizisinde Valide Sultan’ı canlandıran ünlü oyuncu Nebahat Çehre, önceki gün reklam yüzü olduğu İstanbul Sarayları Projesi’nin Altınşehir’deki satış ofisini gezdi. Yüzyıllar boyunca İstanbul’a hükmeden saraylardan ve İstanbul’un semtlerinden esinlenilerek oluşturulan proje kapsamında satışa sunulan evleri çok beğendiğini belirten Çehre, “Projenin reklam filminden herkes çok memnun. Ben de büyük keyif alarak oynuyorum ve çok iyi tepkiler alıyorum. Ev satışları da çok iyi. Reklamlarda oynamak benim çok hoşuma gidiyor. Birkaç teklif daha gelirse, çok mutlu olurum. O zaman buradan ev de alırım” diye konuştu. Ünlü oyuncu, Muhteşem Yüzyıl’ın ilerleyen bölümlerinin sürpriz gelişmelerle dolu olduğunu da sözlerine ekledi.

Ölmüş birinin arkasından konuşmam!
Nebahat Çehre, katıldığı bir televizyon programında sarf ettiği “Birçok kez hamile kaldım ama önümü göremediğim için doğurmadım” şeklindeki sözlerini hatırlatan basın mensuplarına şöyle cevap verdi: “Bu açıklama, Yılmaz Güney’den hamile kalmışım gibi algılandı. Oysa ben kendisinin adını vermedim. Olayları çok farklı yansıtıyorlar. Bunlar çok eski meseleler, daha fazla yorum yapmak istemiyorum. Ölmüş birinin arkasından konuşulmaz. Yılmaz yaşasaydı, ona sorardınız.”


Kateqori: