a

Bundan Sonra 13 Bölümü Peşin İstemeyeceğim

Bahruz Rza | 01:26 |

Bundan Sonra 13 Bölümü Peşin İstemeyeceğim



Dizilerde rol almak için yapımcıdan 13 bölüm peşin para istiyor iddiasına Yavuz Bingöl yanıt verdi.

Deniz Seki’yle birlikte, Star TV’de ‘Bu Şarkı İkimizin’ programını yapan Yavuz Bingöl, yapımcılığa adım atmasının nedenini hak yiyen yapımcılar olarak açıklıyor: “Sektörde güvenilir olduğu kadar, hak yiyen çok yapımcı var. O nedenle Kerem Alışık’la birlikte Sasin Yapım adında bir film şirketi kurduk.”
Sektörde herkese kapılarının açık olduğunu söyleyen Bingöl, bir daha bir dizide rol almak için 13 bölüm peşin para istemeyeceğini de sözlerine ekliyor. Geçtiğimiz yıl güzel oyuncu Ahu Türkpençe’yle birlikte ‘Ateşe Yürümek’ dizisinde rol alan ve 13 bölüm parasını peşin alan Bingöl, dizi dördüncü bölümde yayından kaldırılınca Pastel Yapım’la mahkemelik olmuştu.

'TAVRI BEĞENMEDİM'
Bingöl, kendisine gösterilen kötü tavır nedeniyle mahkemelik olduklarını belirtti ve şöyle konuştu:
“Dört ay proje üzerinde çalıştım ama dizi yayından kaldırıldı. Kimsenin hakkını yemem. Yapımcıya gidip ‘Bu para kursağımdan geçmez. Başka bir projenizde oynayayım’ dedim yanaşmadılar. Benimle kurdukları bağı beğenmediğim için mahkemelik olduk.”

Müzisyenlikte bir konserde kazandıkları parayı, dizide haftada 5 gün çalışıp kazanamadıklarını söyleyen Bingöl, oyunculara yüksek ücretler ödenirken kendisine onların üçte birinin bile verilmediğini ifade ediyor:
“Kibirli değilim ama hakkımın yendiğini düşünüyorum. Şu anda bir daha hiçbir yapımcıdan 13 bölüm peşin para istemeyi düşünmüyorum. Çünkü mahkemelik olmak ve hak yemek istemiyorum.”


Kateqori: